Garantie & klachten

 

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.

Wij hanteren steeds de garantie voorwaarden opgesteld door onze leveranciers. Afhankelijk van het defect zullen wij het product kosteloos herstellen of vervangen. Hip4you hanteert een aantal van de juweliers gebruikelijke voorwaarden.

Garantie termijn start steeds op datum van verzending naar klant.

Cadeau's dienen dus steeds grondig gecontroleerd te worden bij levering.

 

Bij levering

Al onze producten worden voor verzending nagekeken op gebreken. Het is van belang dat u bij levering ook uw product nakijkt op gebreken, indien u iets opmerkt dient u dit onmiddellijk te vermelden.

 

Uitgesloten van garantie

Op haarmode wordt geen garantie gegeven.
Uitvallen van steentjes vanaf 1 maand na verzending

Loslaten van emaille vanaf 1 maand na verzending

Het dof worden van sieraden en/ of steentjes

Breuk van sieraden, breuk kan veroorzaakt worden bij het omkleden of bij het blijven hangen van het sieraad.

Breuk wordt dan niet erkend als fabrieksfout, deze is meestal het gevolg van onjuist gebruik. In principe is breuk steeds uitgesloten van garantie.

 

Garantie vervalt bij

Onjuist gebruik

 

Tips

Wij adviseren sieraden niet te dragen tijdens douchen of baden, sporten of slapen. Bewaar ze steeds in een afgesloten doosje.

 

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@hip4you.be eventueel met duidelijke foto's in bijlage.

 

Vragen in verband met garantie of klachten?

Neem gerust contact met ons op via info@hip4you.be of via ons contact formulier!

Vermeld steeds het probleem & ordernummer.